Chci zdravě hubnout? Spojte stravu a pohyb dohromady….

Každý druhý potřebuje hubnout. Pořád se pídíme po nových a nových informacích, ale komu tím pomáháme?

Jak to je s informacemi?

Jak jsem napsala v úvodu, stále se honíme za novými informacemi a za zázraky. Ale kde nic, tu nic. Pojďme na jednoduchou matematiku nebo logiku.

Pokud přibírám například 10 let, tak pak je nelogické a nereálné chtít to samé zhubnout za 10 dnů nebo týdnů. Pokud můj nejoblíbenější sport je gaučink s brambůrky a sledování sportovních událostí, tak věřte, že jít do posilovny a strhnout se je ten největší nesmysl, který můžete udělat.

Co bych vám tedy doporučila?

Je to jednoduché. Začněte pomalu, stanovte si postupné cíle a nespěchejte.

  1. začněte si zapisovat, co za den sníte a vypijete
  2. zapisujte si i to, jak moc se pohybujete – např. od tramvaje do kanceláře atd.
  3. zkuste omezit výtahy
  4. učte se jíst pravidelně
  5. začněte chodit s hůlkami tzv. NORDIC WALKING
  6. pomalu nahrazujte nezdravé potraviny těmi zdravějšími

Seznam by mohl být ještě delší, ale jde o to, začít opravdu pomalu a krok po kroku jít za svým cílem.

Protože NORDIC WALKING je již celkem známý, tak jsem požádala svého muže Pepana, který ví jak na to, aby pro vás připravil pár článků na toto téma. Je to sice známá věc, ale málokdo ví jak správně chodit a jaké mít vybavení. Proto je dobré si alespoň pro začátek vzít nějakého trenéra, aby vás to naučil, a pak už můžete chodit, jak často budete chtít.

Takže s chutí do toho a půl je hotovo. Těšte se na články od Pepana a věřím, že vám budou přínosem.

PS: Pokud se vám naše články líbí, tak vám budu velmi vděčná, když je budete sdílet dál. Mailem, přes FCB nebo jakkoliv jinak. Díky moc a zachovejte nám přízeň.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odpovězte prosím na jednoduchou kontrolní otázku - ochrana proti robotům * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.